לא מתיחה: מה-1 באפריל שכר המינימום יעלה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('850f0932-f330-487d-ae30-fa58a47a5813','/dyncontent/2026/10/6/7fe35b86-63be-43c2-8aa0-ae9796616195.jpg',21889,'להשכרת משרד במרום נווה',525,78,true,54456,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('850f0932-f330-487d-ae30-fa58a47a5813','/dyncontent/2026/8/4/e53c1a0d-38b1-4550-811a-05b0c3177747.jpg',21644,'באנר כתבה תפירה בצי\u0027ק',525,78,true,54456,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('850f0932-f330-487d-ae30-fa58a47a5813','/dyncontent/2026/9/8/b562c78c-5009-4871-ad00-9961e45ee2c2.jpg',21805,'סימולטור נהיגה באנר כתבה',525,78,true,54456,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('850f0932-f330-487d-ae30-fa58a47a5813','/dyncontent/2026/7/6/3edc60e0-006b-4650-846a-8ff957fef2d6.jpg',21470,'סופר פארם כתבה',525,78,true,54456,'Image','');},15]]);})

למרות התנגדות המעסיקים, שר העבודה חתם על צו להעלאת שכר המינימום במשק. לפני כשנה כבר עלה שכר המינימום בכ-270 שקלים וכעת הוא יעלה בעוד 309 שקלים

אילוסטרציה כסף (אשדוד נט)

אתר ויינט מדווח כי שר העבודה, יואב בן צור, חתם היום (ב') על צו העלאת שכר המינימום, והחל מ-1 באפריל 2024 שכר המינימום לחודש יעמוד על סכום של 5,880.02 שקל.

בחודש אפריל 2023 עלה שכר המינימום מ-5,300 שקל ל-5,571.75 שקל.

המעסיקים התנגדו להעלאת שכר המינימום שתקשה עליהם בעת מלחמה ולכן התעכבה החתימה. כעת למרות התנגדות המגזר העסקי השר חתם על הצו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה