27.08.24 / 17:44
פינת הפירגון מגיעה לרוקחת הראשית של הסניף בשעות הבוקר

השבוע הגיע לקוח לחוץ לבית המרקחת בקניון עופר מרום נווה, במטרה לרכוש תרופה על פי הוראת רעייתו.
לצערו המרשם שבידו לא היה תקין והרוקח שטיפל בו עמד חסר אונים וסירב לספק את התרופה.
הלקוח שהבין מה צפוי לו בבית כשישוב ללא התרופה פנה למנהלת משמרת בוקר העונה לשם דאקה.
הגברת הצעירה לא היססה וביקשה את מספר הטלפון של הרופאה של הלקוח. משם הנושא הסתבך ואיתור הרופאה נמשך דקות רבות ועצבניות.
לאחר כרבע שעה של נסיונות אותרה הרופאה ואכן תוקן המרשם והלקוח חזר שמח ובשלום לביתו.
למען ההגינות נספר כי הרוקחת לא הייתה חייבת להתאמץ כל כך לסייע ללקוח וכל זאת לא במסגרת העבודה המחייבת.
כשמגיע כל הכבוד אז מגיע ..