מהמשרד ברמת גן: מלכת הסרטונים שמרוויחה למעלה ממיליון ש״ח בחודש
26.11.24 / 14:58
הדר דנן, ״מלכת הסרטונים״, הביאה את כישרון המשחק והבימוי שלה ליצירת תוכן לעסקים
הדר דנן, נחשבת ל״מלכת הסרטונים השיווקיים״. היא הראשונה בארץ שהביאה את עולם הבימוי ויצירת התוכן לעסקים. היא מצהירה שמרוויחה 7 ספרות בחודש ונהנית מזרימה קבועה של בעלי עסקים, לקומפלקס המשרדים החדשני, במגדל באזור הבורסה ברמת גן, שם היא מציעה להם אסטרטגיות שיווקיות עכשוויות.
הדר מכונה 'מלכת הסרטונים'. היא מעודדת לזנוח את שיטות השיווק הישנות ומצעידה קדימה לעידן הנוכחי שמבוסס על ערכים חדשים לגמרי. היא מדברת את המהפכה שכבר אי אפשר להדחיק.
כבר בגיל 29 מתגאה דנן ברווח חודשי של 7 ספרות, מהעסק שלה שקיים כשנתיים. ארבעה חודשים אחרי שיצאה לדרך, היא כבר הפכה לחברה בע"מ ודיווחה על מחזור חודשי של 300,000 שקלים. אך שנתיים קודם הכל היה נראה שונה. בגיל 27 היתה מודאגת וחשבה שהיא מתקדמת בעצלתיים לקריירה חסרת מוצא כשחקנית. לימודי המשחק הניבו לה תפקידים בתיאטראות גדולים אבל לא תפקידים ראשיים.
"הייתי מתחננת לסוכנת שלי זוהר יעקובסון שתשלח אותי לתפקידים עם בשר. אבל בתקופת לימודי המשחק וגם אחריהם, שובצתי תמיד למשבצת של החמודה", היא מגלה. היא החלה להתייאש מעולם המשחק ולעבוד כאופר תל-אביבית. מדי יום, בסיום העבודה היא היתה יושבת וכותבת סדרה קומית על אופר תל אביבית שעוזרת להורים שמרוכזים בעצמם, לא להרגיש שהם הורים באמת. התפקיד הראשי בסדרה, היה מיועד לה כמובן.
במקביל החלה לעבוד כעוזרת מנכ״ל בחברת שיווק אך עד מהרה הבינה שיש לה עניין לכתוב וליצור. "התערבתי בעבודת הקריאטייב והתברר שעסקים שכתבתי עבורם את דפי הנחיתה ואת שאר החומרים השיווקיים, מוכרים בזכותי בסכומים לא נורמליים. הבוס הבין שאני מתכוונת לעזוב והציע לי מנכ"לות, אבל עזבתי בכל זאת והקמתי את העסק שלי. פתאום יום אחד הבנתי. הכל התחבר והבנתי שאני עומדת לייצר תחום שלא היה פה: עמידה מול מצלמה לעסקים".
כיום מעסיקה דנן כ-33 עובדים, והחברה מטפלת במעל ל- 450 לקוחות בו זמנית. "אני האישה החזקה ביותר בארץ בתחום השיווק" אומרת דנן, "אנשים בגילי לא מרוויחים סכומים כאלה. המחזור החודשי של העסק שלי הוא 1,300,000 ש״ח".
.