|
מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a8fed6f8-417d-4c73-9066-f58a4bceb3a6','/dyncontent/2025/11/25/aa934567-5914-49e1-ba00-06538e877a55.jpg',20091,'באנר כתבה האקדמית רמת גן ',525,78,true,54186,'Image','');},10],[function() {setImageBanner('a8fed6f8-417d-4c73-9066-f58a4bceb3a6','/dyncontent/2025/11/16/141cef77-9ec5-4d1e-a8d9-3da2aeb4304a.jpg',20432,'סופר פארם כתבה',525,78,true,54186,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('a8fed6f8-417d-4c73-9066-f58a4bceb3a6','/dyncontent/2025/11/25/eb213171-b060-4b0c-8a3f-0d6f4686f018.jpg',20484,'אמנות לחימה באנר כתבה',525,78,true,54186,'Image','');},15]]);})
מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".
בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.
|
|
|
|