|
תושב רמת גן נעצר לאחר שנתפס בדירת הסמים
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4d8853d5-3f18-478a-a26b-8d3e98ac3ce2','/dyncontent/2026/6/9/0aa99040-1574-4de8-bf27-098fa589bb9a.jpg',21308,'בנאר כתבה',525,78,true,54585,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4d8853d5-3f18-478a-a26b-8d3e98ac3ce2','/dyncontent/2026/4/15/2f677a5d-bf57-4bca-8144-8f82fa488dd6.jpg',20973,'האקדמית רמת גן באנר כתבה',525,78,true,54585,'Image','');},15]]);})
בלשי משטרת בני ברק-רמת גן פשטו על דירה בעיר חולון במסגרת צו חיפוש המשמשת כמעבדת סמים, ותפסו כ-648 שתילים של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס
משטרת ישראל, גם בימי המלחמה, לא מרפה ממאבקה הבלתי מתפשר נגד נגע הסמים. במסגרת המאבק, ערכו אתמול בלשי משטרת בני ברק- רמת גן, חיפוש על פי צו בית משפט, בדירה בעיר בחולון, ברחוב משה שרת. כוחות המשטרה איתרו במתחם 648 שתילים של חומר החשוד כסם מסוג קנאביס במשקל של כ- 8 ק"ג וציוד מעבדה. כמו כן נתפס רכב וקורקינט. שני חשודים, בהם תושב רמת גן בשנות ה-30 לחייו, וכן תושב בני ברק בשנות ה-20 לחייו, נעצרו והובאו לחקירה בתחנה שבסיומה נכלאו והיום יובאו לדיון בבימ"ש השלום בת"א.
מפקד מחוז ת"א, ניצב חיים סרגרוף חתם היום על צו סגירה לדירה למשך חודש ימים, עד לתאריך 6/4/26.
$(function(){setImageBanner('19ceb054-7ef7-4e48-95d8-df3f70e45f20','/dyncontent/2026/2/9/ba517cfd-6b1e-4465-b588-195d4b1eff89.gif',20794,'תיווך שיווק נדלן אביב אייטם קטגוריות ',525,78,false,54588,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('7a60a8d0-7054-4ba4-b0f3-2ff9dcff2ae2','/dyncontent/2026/2/9/ba517cfd-6b1e-4465-b588-195d4b1eff89.gif',20794,'תיווך שיווק נדלן אביב אייטם קטגוריות ',525,78,false,54589,'Image','');})
|
|
|
|