מקשיבים להם: אנשי חברת דן נפגשו עם ניצולי שואה ממועדון עמך רמת גן
15.05.25 / 12:23
מועדון "עמך" רמת-גן אירח השבוע נציגות בכירה מחברת "דן", חברת התחבורה הציבורית הפועלת בין היתר בעיר רמת-גן לשיח על הקשיים בהם נתקלים נוסעים בגיל השלישי

השבוע התקיים מפגש מיוחד בין ניצולי שואה, חברות וחברי מועדון "עמך" רמת-גן לבין נציגים מחברת התחבורה הציבורית "דן" הפועלת באזור העיר רמת-גן. ניצולי השואה הציגו את הקשיים בהם הם ניתקלים במהלך השימוש בתחבורה הציבורית. אנשי "דן" שהקשיבו להם בלב פתוח ובנפש חפצה והעלו הצעות לייעול ולשיפור השירות לטובת בני הגיל השלישי.
באירוע נכחו שי מלכה - ראש אגף התנועה, נחום לוקוביצקי - מנהל תחום בקרה והסעות, איתן פיקסמן - דובר חברת דן וחברי המועדון - ניצולות וניצולי השואה. המפגש התקיים לצורך שיח משותף על האתגרים הייחודיים שבהם נתקלים בני הגיל השלישי במהלך נסיעתם בתחבורה הציבורית ולחשיבה משותפת על דרכי פתרון.
הנציגים גילו הקשבה, רגישות ורצון כנה ליצור התאמות שייטיבו עם האוכלוסייה המבוגרת. במהלך המפגש סוכם על הקמת ערוץ תקשורת ישיר בין חברי המועדון לבין מוקד פניות הציבור של חברת "דן", למקרה שיתעוררו קשיים בעתיד. המפגש נחתם בתחושת סיפוק ובחוויית שיח חיובית מצד כל המשתתפים – חברי מועדון "עמך" רמת-גן ונציגי חברת "דן" כאחד.
דבריה של אחת מחברת המועדון: "הרגשתי שבאמת אכפת להם. הם הגיעו עם רצון טוב, הקשיבו לכל החברים ונראה שיש להם כוונה אמיתית למצוא פתרונות לבעיות".
דורית ברון מנהלת מועדון "עמך" סניף רמת-גן: "שמחנו לארח את נציגי חברת "דן" למפגש חשוב ומיוחד. התרשמתי מאוד מהאופן שבו התייחסו ברצינות לנושא ונראה שנעשתה הכנה לקראת המפגש. במהלך המפגש הצוות היה קשוב ונתן אפשרות לכל ניצולות וניצולי השואה, חברות וחברי המועדון, להציג את בעיותיהם על אף שהפגישה התארכה בשל כך. לאחר המפגש קיבלתי את מספר הנייד הישיר של האחראית על פניות הציבור על מנת שפניות החברים תיעננה באופן מיטבי".