מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ed891b7d-dd17-495e-b1de-478d0d434a15','/dyncontent/2024/8/19/432e9b79-d84c-4b57-ae49-d3ae3f96fe84.jpg',18306,'אלמוג באנר כתבה',525,78,true,54186,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ed891b7d-dd17-495e-b1de-478d0d434a15','/dyncontent/2024/7/4/dd878939-7b1b-4849-89d9-c5d13c6d7640.gif',18111,'מכבי באנר אייטם כתבה',525,78,true,54186,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ed891b7d-dd17-495e-b1de-478d0d434a15','/dyncontent/2024/6/10/6f66c86e-5ab0-4a09-9a1d-f7033494c774.jpg',18026,'שבירו אייטם כתבה',525,78,true,54186,'Image','');},15]]);})

מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".

בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.


$(function(){setImageBanner('7781b13d-13c7-44b1-836f-0d4d764aca38','/dyncontent/2024/7/18/1f5c5252-df36-471b-b737-52b565c3be02.jpg',18195,'מרכל לכל אייטם כתבה',525,78,false,54188,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה