ישראל זינגר: בית הספר הוא לא רק בית חרושת לציונים

$(function(){setImageBanner('5dbcef0a-1733-46df-8751-0e1ffc6fa973','/dyncontent/2024/6/10/6f66c86e-5ab0-4a09-9a1d-f7033494c774.jpg',18026,'שבירו אייטם כתבה',525,78,false,54640,'Image','');})

ישראל זינגר, המנהל המיתולוגי של תיכון בליך וראש העיר לשעבר קורא להורים לשלוח את ילדיהם גם למסגרות ולפעילויות חברתיות

צילום: מנחם וייס

הורים יקרים, אם במקרה שכחתם, אנחנו כאן להזכיר: בית-ספר, לא רק בית-חרושת לציונים!

אכן, בבית-ספר לומדים, ישנם מקצועות שונים, מערכת שעות, שיעורי בית, ציונים, תעודות ועוד.


אך הילד של השעה 8:00 בבוקר הוא אותו הילד של השעה 16:00 אחה"צ. לכן חיוני שמערכת החינוך תדע מה הילד עושה לאחר שסיים את יום הלימודים, וגם תעודד פעילויות חיוביות - כגון תנועות נוער, מחלקות ספורט לילדים ונוער, התנדבויות בקהילה וחוגים שונים.

$(function(){setImageBanner('68e1bd96-1789-4f72-9e69-9722bb46df6a','/dyncontent/2024/12/2/ac18fea6-1f04-4cfa-a03b-bd54845a0b34.gif',18716,'שכייני על באנר כתבה',510,80,false,54641,'Image','');})


העידוד יכול להיות למשל ע"י מתן ציון - תעודת הערכה, לתלמידים שפעילים ומתמידים במסגרות השונות, מחוץ ליום הלימודים.


אני, בזמני כמנהל תיכון ״בליך״, מילאתי המלצות רבות לבוגרים שלי, שרצו להמשיך בלימודים אקדמיים בארה"ב, וחלק נכבד מהליך הקבלה הוקדש שם לפעילות הקהילתיות השונות.
הורים לוחצים על ילדיהם, להפסיק בפעילויות חיוביות אלה, כדי שיקדישו יותר זמן ללימודים. אחד הפתרונות שמצאתי בזמנו לכך - לסייע בשיעורי עזר, לאלה שפעילים ומתמידים במסגרות הקהילתיות השונות, וזאת המלצתי גם כיום לאחראים על מערכת החינוך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה